Monday 1 December 2014

hari 8 of #satuharisatupos

bismillahirahmanirrahim
alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana hari nie perasaan kacau bilau tu mula reda. rasa kurang da, saya dah mampu terima kelemahan saya, kalau tak hampir setiap hari saya fikirkannya rasa macam panas minda :p
betapa pentingnya kita untuk rely kat Allah swt. serius saya nak tulis tp saya malu tp semua orang tau kan kami ada masa kami tidak boleh beribadat dan time tu la bila kita kurang beribadat kita mudah terpengaruh. bayangkan kita hanya mampu berzikir membaca al-quran untuk menambah amal. yg fardu terpaksa diketepikan seketika tp alhamdulillah semuanya da ok :)
jadi mungkin kalau kita berada dalam keadaan nie kita kena beritahu orang tua kita minta mereka doakan bg pihak kita at least, ataupun kita boleh libatkan diri dalam kegiatan2 sukarelawan
yosh, sampai di sini sahaja  :)

No comments: