Friday 28 November 2014

hari 5 of #satuharisatupos

bismillahirahmanirrahim
sejujurnya saya tulis lagi satu pos dalam tab saya sebab saya nak menulis something yang agak perlukan pengasingan. mungkin sebab dia pasal hidup saya jadi kadang2 saya memang akan menulis untuk saya seorang baca dan sometime i like to write something that i can share with people...
sebenarnya, saya ada menyimpan rahsia daripada seseorang, saya tak tau sama ada dia tau sebenarnya ataupun tak tp saya rahsiakn. saya minta maaf sepatutnya saya tak patut rahsiakan apa2 dari seseorang yang saya meluangkan masa bersama sepanjang masa, tetapi saya rahsiakan sebab saya lebih suka macam nie. anddd it's confidential to say why. so i have to keep it a secret again, im sorry

tapi tapi saya harap kelemahan saya ini dapat diterima, saya tak mahu mengubahnya sebab saya memang selesa juga. hm.

No comments: