Saturday 1 August 2015

Nasihat

Assamualaikum, rasanya da lama saya tak terdengar nasihat dan saya betul2 ikutinya. Kisahnya semalam pengajar saya membuat keputusan untuk membuat kuiz mengejut. Pendek kata saya boleh katakan saya gagal. Rasanya saya yg paling mendapat markah rendah iaitu 3/9 saya rasa kawan saya yg lain pun dpt tinggi hha.
Kemudian kami ada sesi feedback dari pengajar untuk dia luahkan pendapat dia mengenai setiap seorang drpd kami, dtgnya giliran saya dia mulakan dgn apa kekuatan dan kelemahan kamu. Serius saya pun sebenarnya tak tau saya blur seketika saya sempat berkata saya tidak tahu sebelum akhirnya saya kata apa2 sahaja. Haha rasanya time tu saya da anxious sesangat.
Akhirnya dia nasihat saya untuk bykkan membaca dan menakjubya baru saya sedar selama nie saya cuma spend 1 jam shj untuk belajar. Dr time itu saya tingkatkan masa belajar sy. Terima kasih puan semoga kamu dirahmati inshallah. Hopefully saya mampu memberi sesuatu nanti. Nama dr itu ialah dr samah masshour :)

No comments: